Možná to taky znáte. Ráno sednete do auta, otočíte klíčkem, motor naskočí skoro hned. Všechno v pořádku. Ale jakmile se auto ohřeje a vy se zastavíte třeba na nákup nebo na poště, tak při opětovném startování najednou přichází zklamání. Motor točí, ale nechce chytnout. Nebo chytne až napodruhé, potřetí, někdy se zdá, že vůbec ne. A to všechno jen proto, že je auto zahřáté. Tento problém se týká hlavně motorů TDI, které jsou jinak známé svojí spolehlivostí a dlouhou životností. Jenže jak roky běží, některé věci začnou zlobit. Teplý start je jednou z nich. Spousta lidí si pak láme hlavu, co se děje.
Mění baterky, svíčky, dokonce i startéry – ale problém nezmizí. Dobrá zpráva je, že to jde vyřešit. A není to žádná věda. Stačí úprava v řídící jednotce motoru – jednoduše řečeno, přenastaví se mozek auta tak, aby chápal, že i při teplém motoru má startovat jako za studena. Zní to složitě, ale pro nás je to rutina. Díky této úpravě bude vaše auto startovat hladce v každé situaci – ať je motor studený, nebo horký. Ulevíte si od nervů, ušetříte čas i peníze za zbytečné výměny dílů. Celý zásah trvá zhruba půl hodinky a nezasahuje se do žádných mechanických částí auta, takže se nemusíte bát, že se něco pokazí.
Tuhle službu nabízíme už několik let a za tu dobu jsme pomohli stovkám řidičů, kteří si už mysleli, že se s tím nedá nic dělat. Nejčastěji se s tímto problémem potýkají vozy značek Škoda, Volkswagen, Audi a Seat – tedy auta, která používají motory TDI. Ať už máte Fabii, Octavii, Passata nebo třeba Golf, problém teplého startu známe a víme přesně, co s ním. Na rozdíl od některých servisů, které vás pošlou rovnou pro nový startér nebo jinou drahou součástku, my nejdřív hledáme jednoduché a účinné řešení. V 90 % případů není potřeba měnit nic, jen správně upravit nastavení. A to je něco, co zvládneme rychle, bezpečně a za rozumnou cenu, takže se nemusíte obávat vysoké cenu za opravu teplých startů Vašeho TDI Profi-chiptuning.cz.